טייץ או מכנסיים ארוכים לחדר כושר – מה עדיף?

Euro Sport

אם אתן נוהגות לעסוק בפעילות גופנית ומגיעות כמה פעמים בשבוע להתאמן, נשאלת השאלה: טייץ או מכנסיים ארוכים לחדר כושר – מה עדיף? מה יותר נוח לאימון? בחדר הכושר ניתן לראות נשים רבות הלבושות במכנסי טייץ, הן נראות נוחות מאוד, ובכל זאת, קיימת גם האופציה להגיע עם מכנסיים ארוכים למכון הכושר.

טייץ שאיננו צמוד מידי

אולי אתן תתפלאו לדעת, אולם מכנסי טייץ לא חייבות להיות צמודות. בשנים האחרונות חברות המותג הגדולות בתחום הספורט, מייצרות מכנסי טייץ שמאפשרות גם לזוז בתוכן. בנוסף אלה הן מכנסיים פרקטיות שכן הן מגיעות גם עם כיסים.

קיימים גם אורכים שונים: טייץ עד הברכיים, טייץ שלושת רבעי, או כאלה המגיעות עד הקרסול, אלה מתאימות במיוחד לימות החורף. עם כל המעלות של מכנסי טייץ, לא כל הנשים מרגישות בנוח בהן, מעצם העובדה שהן כה צמודות, וחושפות לא מעט.

כל אחת מעדיפה משהו אחר

אז כתבנו על מכנסי טייץ, אותן דרך אגב ניתן למצוא במגוון צבעים וסגנונות, אולם ישנן העוסקות בספורט שתמיד יעדיפו מכנסיים ארוכים, משמע מכנסי אימונית. יש לציין כי מכנסיים ארוכים כיום אפילו יותר טרנדיים ממכנסי טייץ, בחנויות הספורט אפשר למצוא מכנסיים ארוכים מעוצבים ויפיפיים למכון הכושר.

רצוי לגלוש באתרים ולבדוק בעיניים כיצד נראות המכנסיים, להתרשם מהן, וכמובן לבדוק עלויות. מחירן של המכנסיים לרוב איננו יקר מידיי. ראו דוגמה באתר Euro Sport!

הכי חשוב – נוחות

הכי חשוב שהמכנסיים יהיו נוחים, טיפה רחבים, כך שלא יפריעו במהלך האימון, וכל אישה יכולה לבחור מה מתאים לה יותר. באופן כללי, גם מכנסי טייץ הן נוחות, אך רק לנשים מסוימות, ומכנסיים ארוכים הם הפתרון השני, ולא לשכוח שהם מעוצבים להפליא על פי צו האופנה.

> קראו גם על נעלי ריצה מקצועיות מומלצות!

Main Med treatments abroad traveling with kids Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בארץ גשום: אלה היעדים החמים לטוס אליהם
קר וגשום לכם בחורף? זה הזמן לחשוב על מקומות אליהם אתם יכולים לטוס בתקופה הזאת בשביל שיהיה לכם חם...
קרא עוד »
ספט 11, 2019
תובנות לפני שתחקור את היתרונות של שמן לבנדר
שמן לבנדר, שמן אתרי פופולרי הידוע בארומה המרגיעה ובתכונותיו הטיפוליות, טומן בחובו שפע של יתרונות...
קרא עוד »
פבר 14, 2024
שיקולים מרכזיים לשטיפת מים בלחץ מים: מקסום היתרונות
לפני שאתם רותמים את הכוח הטרנספורמטיבי של שטיפה בלחץ מים, הבנת היקפו המלא וכיצד למקסם את היתרונות שלה...
קרא עוד »
אפר 16, 2024